Ke Udara

{{nowplay.song.artist}}

{{nowplay.song.track}}

Ke Udara

GEGAR

Permata Pantai Timur

Segmen Terkini

{{currentshow.name}}

{{currentshow.description}}

Segmen Terkini

GEGAR

Permata Pantai Timur

{{nowplay.song.artist}} Album Art Ke Udara

{{nowplay.song.track}}

{{nowplay.song.artist}}

Album Art Ke Udara

GEGAR

Permata Pantai Timur

{{currentshow.name}} {{currentshow.name}} Segmen Terkini

{{currentshow.name}}

{{currentshow.description}}

HITZ Segmen Terkini

GEGAR

Permata Pantai Timur

Tip Kewangan

"Najeehah Clan" Nak Kasi Anda Duit Raya Ekstra Tahun Ni! Ini Caranya!

Sambil duduk rumah pun ‘masyuk’...
15 Apr 2022, 04:09 PM

Artikel ini ditaja oleh Najeehah

Dua Wanita Teruja Dapat Duit Raya

Kredit: Azami Adiputra/Shutterstock

Raya, raya, raya! Siapa yang tak suka kalau dapat duit raya kan? Dapat pula ekstra daripada kebiasaan, sudah tentulah berganda rasa seronok. Bukan kanak-kanak je teruja, orang dewasa pun tersenyum sampai telinga.

Berapa duit raya paling banyak yang anda pernah dapat? Berapa banyak pula yang anda peruntukkan tahun ini? Tidak kiralah berapa banyak pun, yang penting bersyukur apa adanya.

Pemberian duit raya tu kan sekadar adat yang berniat menggembirakan hati kanak-kanak dan insan tersayang. Ada rezeki lebih, kita kongsi bersama. Jika tidak, seorang sedikit dapat merasa. Tak dapat beri duit raya tahun ini, tahun depan pun masih ada lagi. Tak perlulah sampai bergolok bergadai. Betul tak?

Tetapi kalau dapat pendapatan lebih, apa salahnya. Bukan sahaja untuk hari raya, tetapi anda boleh jana pendapatan tambahan hari-hari bersama "Najeehah Clan"!

Buat duit dengan jadi DROPSHIP "Najeehah Clan" 

Tak susah pun! Hanya jadi dropship Minyak Aromaterapi Najeehah atau produk Najeehah yang lain, dan secara automatik anda merupakan sebahagian daripada DROPSHIP "Najeehah Clan". Paling penting anda tidak perlu pegang stok atau bersusah payah pos barang pelanggan. Boleh lakukan di mana-mana dan pada bila-bila masa. Di atas sofa rumah sendiri pun boleh! Dan tentunya dapat membantu surirumah menambah pendapatan keluarga tanpa menjejaskan tugas harian.

Nak tau tip untuk dapat pendapatan ekstra dengan Najeehah? Ini caranya:

#1 Kenalah kerap update produk di media sosial 

Barulah follower anda tahu produk apa yang anda jual. Nyatakan kebaikan produk, testimoni dan bagaimana cara untuk dapatkannya.

#2 Sabar melayan setiap pertanyaan pelanggan 

Lain orang lain cara dan masalah yang dihadapi. Ada pelanggan yang mudah diuruskan, ada pula yang penuh dengan pelbagai persoalan. Cara terbaik, layan je semua pelanggan dengan baik.

#3 Kreatif mempromosikan produk 

Tidak semestinya dengan poster dan kapsyen, anda boleh mempelbagaikannya dengan video, memes atau promosi menarik.

#4 Sertai kumpulan positif seperti DROPSHIP "Najeehah Clan"

Ada masa kita semangat, ada kalanya pula seperti putus asa. Sebab itu kita perlukan kumpulan positif seperti ini yang memberi sokongan dan membantu kita bangkit berusaha.

#5 Kenal produk yang anda promosikan 

Nak berjaya dalam perniagaan dan nak close sale kenalah tahu tentang produk yang dijual. Barulah mudah untuk anda jawab pertanyaan serta meyakinkan pelanggan.

Ada banyak produk Najeehah, salah satunya adalah Minyak Telon Najeehah ni. Minyak ini mempunyai banyak kebaikan terutamanya untuk bayi dalam melegakan masalah kembung perut. Bila bayi selesa, ibu ayah pun tenang. Bolehlah tidur lena tanpa anak meragam dan menangis di tengah malam akibat ketidakselesaan perut. Tahap kepanasan minyak ini pun sangat sesuai untuk bayi dan boleh digunakan untuk orang dewasa.

Macam mana nak jadi DROPSHIP "Najeehah Clan"? 

Dua tahun tak dapat berhari raya seperti kebiasaan, dah tentu anda ingin Aidilfitri yang meriah tahun ini bersama saudara mara. Tak seronoklah kalau baki wang di tangan sekadar cukup keperluan sebulan.

Jom buat duit extra dengan menyertai DROPSHIP "Najeehah Clan" secara percuma. Bolehlah dapat duit raya lebih tahun ni!

Cuma like dan follow Instagram dan Facebook Najeehah HQ untuk info lanjut. "ROLL, RUB, FEEL IT"!

Filled Under :


*Kami mempunyai hak untuk memadamkan komen yang menyentuh sensitiviti/tidak bersesuaian.

Menarik

  • {{related.category}}

    {{related.name}}

     {{related.DocumentPublishFrom | date:"dd MMMM yyyy h:mma"}}